annesim220508 Kızlar hamileyken zorunlu antibiyotik kullananız oldu mu bebeğine herhangi olumsuzluk oluşturdu mu
deniz_95 annesim220508 canım zaten hamileyken kullanılabilecek birkaç tane antibiyotik var yani doktor önerdiyse zaten endişe etmenize gerek yok
Minikfasulyeee annesim220508 ben de ağır ateşli bir grip geçirdim ve kullanmak zorunda kaldım doktor bebeğe bi zararı olmaz dedi hamileyken kullanılabilen antibiyotikler var . Asıl kullanmazsanız hastalığınız bebeğe zarar verebilir
aslaninannesi7 annesim220508 idrar yolu enfeksiyonum olduğu için iki kere kıllandım doktorum kullanmamak kullanmaktan daha riskli dedi zaten dozu düşük bir zararı olmadı doktor yazdıysa kullanılmalı
annesim220508 deniz_95 Minikfasulyeee Seliinan ya kulak içi iltihabım oluşmuş damla verdi çok zor duyuyorum ve ağrılı 1 hafta kullan inşallah geçer eğer ki geçmezse antibiyotik kullanıcaz dedi ama bunu söylerken hiç iyi değil gibi söyledi korktum biraz
Seliinan Ben Cefaks 500 mg kullanıyorum. 6+4üm. İdrar yolu enfeksiyon vardı. Doktoru dinlemek lazım. İnan enfeksiyonun daha büyük zararı var bebeğe antibiyotikten. Doktorun ne diyorsa onu yap lütfen. Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah :)
_Mother_ Pamuk yaa ben grip olmuşum bu salgına yakalandım öksürük beni maf ediyor yalvardım ne kadın doğumcum ne acil ilaç yazmadı son ayın ilaç tedavisi veremeyiz dediler 😞
Arasmom_ aslaninannesi7 bende şu an enfeksiyon geçiriyorum tek kullanımlık toz içtim ama geçmedi siz hangisini kullandnz
aslaninannesi7 Arasmom_ antibiyotik Aksef kullandım. Munorol saşe kullandım birde ama o hiç işe yaramadı
Marsilyasabunu annesim220508 ben kullandım zaten gebelikte kullanılabilecek antibiyotikler var kullanmazsan daha büyük sıkıntı zaten enfeksiyon bebeğe geçerse problem yaratır
rumrum123 annesim220508 ben de 7 haftalıkken boğaz iltihabı sebebi kullanmıştım, endişe etmiştim ancak bi problem olmadı, doktoru dinlemekte fatda var bazen enfeksiyon daha kötü şeylere sebebiyet verebiliyor allah korusun