Çok insani duygular bunlar bende düşük ile 6+4 de kaybetmiştim, yakınımız eş zamanlı hamileydi. Her ona ve gebeliğine dair duyduğum şey boğaz da düğüm.. Şu kadar olacaktı, şu kadar kalmış olacaktı doğuma diye düşünüyorum bende. Ama veren O, sahibi O.. İmtihan da çeşit çeşit bu da onlardan biri diyip isyan etmemeye çalışıyorum. Hazinesi sonsuz bize de en hayırlı sağlıklı şekilde versin inşallah.. Cennet kuşlarımız da bizi cennette karşılayacak inanıyorum.. 🤍