fairytale07 ben 2 gecelik, 2 pijama almıştım, hastane çantasına 2 gecelik, 1 pijama koydum
Sezaryenden çıkınca sadece pijama üstünü giydirmişlerdi, yürüyüş zamanı direk geceliğe geçmiştim çünkü lastikler dikişleri acıtır diye korkuyordum 🙂↔️ birde lavabo ihtiyaçlarında gecelik daha pratikti