Kızlar merhaba bir sorum olucak sağlıkçı veya tecrübeli annemlerimden yardım istiyorm aklımı kurcaladı😒
Son adet tarihi 23 Kasım, adet olacağım gün test yaptm negatif ti yok diye ümitlenmedim 17. Günde akşam test yaptm belirgin iki cizgiydi sabah tekrar yaptm yine aynıydı bugün adet gecikmesi 20. Gün kan testi verdim ve değer 264.93 çıktı
Bu kadar gecikmeye bu değer normal mi o aklımı kurcaladı
Geç döllenme olsa da bu kadar az mı olur bilemedim veya bu değer normal mi? Pazartesi tekrar vericem ama pazartesiye kadar düşünmekten kafam kazan olur heralde
Sizlerden yorum bekliyorm 😊