Kasık bölgemde sanki vajinama da yayılan böyle bir pıt pıt şeyler oluyor sanırım bebişin hıçkırıkları, şimdi böyle hissediyorsam doğum pozisyonunu almış mı oluyor? En son doktor kontrolünde makat gelişti asla karnımda şu an nasıl durduğunu anlayamıyorum 😅 bu arada 29+2 haftalık