Miranaliannesi Kızlar hamile kaldıktan sonra rahim ağzı kapanır diyorlar doğru mudur ? Kalır kalmaz mı kapanır herhangi bir haftada mı bunun ile ilgili bir kaynak bulamadım bilgisi olan var mı ?
myangelson Miranaliannesi rahim ağzı kapanirdan kasıt mukus tıkacı yani nişan denilen şey oluşuyor orada ondan mı bahsediyorsunuz acaba? Doğuma yakın geliyor bazılarının bir kaç güne doğumu oluyor bazılarının bir kac haftayı buluyor. bebeği enfeksiyonlardan koruyan bir tıkaç
Aslaninannesi_ Hamile kalınca zaten kapalı olması gerekiyor doğum olmaması için detaylı ultrasona girdiğinizde hatta doktor buna bakar
Miranaliannesi myangelson yani evet tam olarak ondan bahsediyorum, oluşan embriyo dışarıdan gelecek herhangi enfeksiyon dan vs korumak için hamile kalır kalmaz mı mukus tıkacı devreye giriyor
myangelson Miranaliannesi onu tam bilmiyorum ama sanki belli bir haftadan sonra kapanıyordu yanlış hatırlamıyorsam emin degilim tabi. İlk hamileliğimde ozele gidiyordum doktorum 9. Haftamda falan hep kontrol ederdi rahim ağzı kapanmış-kapali gayet iyi falan demişti
Larraa Miranaliannesi Merhaba, döllenme gerçekleşip tutunma olurken artan hormon seviyeleri sayesinde bu mukus oluşmaya başlar ve ortalama 7. hafta civarı oluşumunu tamamlar 🌸
Miranaliannesi myangelson Hımm benim doktorum bana böyle bir bilgi vermedi de sormak istedim belki bilen vardır diye 🙏🏼