Kızlar lütfen başına gelen yazar mı kortizol hap yazıldı 48 mg kullanmaya korkuyorum kullanınca günlük kontrol olacaksn diyo doktor her gün ultrason kan şekeri tansiyon nst çekilmeli diyo tansiyon ve kan şekeri yükseltiyomuş her gün bunu yaptırmam çok imkansız sizdennkullanan kontrol oldu mu sorun cktı mı normalde tansiyonum da şekerim de yok