Kızlar geçen hafta pazar günü adetim 3 gün geçti test yaptım silik ama koyu biz çizgi çıktı kan verdim hemen betam 117 çıktı bidaha da baktırmadım bugün hamilelik testi yaptım betam 117 çıktıktan bi hafta sonra hamilelik testi negatif cıktı bu nasıl olur