8 aylık evliyken hamile kaldım düşük oldu. Düşükten 5 ay sonra tekrar gebeyim Elhamdülillah her halimize şuan 20+2 haftalığız ve kız bebiş bekliyoruz ❤️ Düşükte baya istiyorduk ve sürpriz bi şekilde öğrendim 8 ay bekledik ama 7+1de düştü ilk evladım sonra ağır troidim varmış onu öğrendim tedavi sürecinde hamile kalmışım ve ben öğrendiğimde bebek 2 ayını bitirmişti adet görmüştüm yani hiç beklemediğimiz anda nasip etti Rabbim 🌸