Boyatmayın. Benim doktorum prof önermedi ben gebeliklerimde beyaz saçla gezdim dedi, boyadım hiçbir şey olmadı diyenler var ama anlık bi şey olacağının garantisi yok zaten o çocuğun ömrü boyunca ilerde farklı hastalıkları çıkar mı kimyasal boya yüzünden bilmiyoruz. Boyayanlar var ama ben doğru bulmuyorum. 8 aydır da boyamıyorum siyah diple geziyorum saçlarım sarı.