ub10 Bendede oldu son 2 haftadır o kadar yok çok şükür 12+2 oldum ağrılar beni mahvediyordu resmen durup dururken ağrım oluyordu kanama alanı varmış şimdide ağrım oluyor maalesef özellikle kalkıp süpürge vs yapınca ama biliyorum ki kendimi zorladığım için oluyor en azından belli sebebi var, ağrıların için bol bol dinlenmen lazım ☺️