Tulayeyup
Kızlar bu zamana kadar doktor ölçümleri adet tarihine göre hep denk geldi. En son gidismde adet tarihime göre 36+2 olmama rağmen doktor ölçülerinde bebek 37+5 çıktı. Ben şimdi hangisini baz alacağım nasıl hesaplayacagim doğum tarihini bilemedim. Başına böyle bir şey gelen varsa ya da bilen varsa lütfen yardımcı olabilirmi
Sky
Canım o sistemsel olabilir veya bir ay fazla kilo alır bazen az alır tamamlar kiloyu benim oğlum hep önden gidiyordu yinede 40+7 de dünyaya geldi sen en iyi adet tarihinden hesaplarsın 🤷🏼♀️🤗 sağlıkla gelsinler inşallah
Ayazayaz
Yani bence 1 hafta önden gidiyor bebek demek bu ama senin Doğum tarihin adetine göre olur die düşünüyorum bende doktora gittiğimde 1 hafta önde görünüyor