Merhaba. Demir eksikliğim var. Aile hekimim ve dahiliye uzmanı demir ilacına başlamalısın dedi. Hatta dahiliye uzmanı kendisi ilacı yazdı. Ancak kadın doğum uzmanım ilacı kullanmamamı demir zengini yiyecekleri tüketmemi ve 12.haftadan itibaren ilacı kullanmamı söyledi. Kafa karışıklığı yaşadım.
Sizler kaçıncı haftada başladınız ? Tavsiyeler için şimdiden teşekkür ederim.