Kizlar merhaba 40 +2deyim 2 gün önce hissetmediğim halde sancim çıktı ve doktor 1 geniş parmak şeklinde açilman var dedi 2 saat eve gönderdi eğer ilerleseydi acilmam doğuma alacaktı ama gittiğimde aynıydı.
Sonra doktor perşembe gününe kadar bisey olmazsa suni sancı vereceğini söyledi böyle bisey yaşayan varmi normal doğumdan acayip korkar oldum sezeryan yapmıyorlar devlette olduğum için nabacam bilmiyorum pazar günü kontrol var ona gitmeye bile korkuyorum