Yelizbck Ameliyattan çıktıktan sonra biraz kötü oluyorsun canım. Dikiş yerin acıyor. Ben baya kötü olmuştum da ordan biliyorum ayağa kaldırdıklarında belimi bir saat doğrultamadım. Sonra sı zaten kendini hep koruyacaksın üşüttüğün zamanlar ağrı yapıyor tabi bunlar herkes de olmuyor kiminde farklı oluyor.