Kızlar arkadaşım kaset test yapmış adeti 13 gün gecikmiş kaset testte böyle çıkmış ilçede yaşıyor eczane kapalı o yüzden erken gebelik testi alamadı. Geçen sene tüp bebekle hamile kalmıştı doğumdan sonra bebeğini kaybetti o yüzden hemen ümitlenmekte istemiyor. Bana var gibi geldi anlayanlar bir yorumlayabilir mi acil lütfen 🙏🏻
