Hanımlar ilk trimesterde adet olacakmışım gibi ağrı hissediyordum yerleşme sancısı normaldir dediler o yüzden önemsemedim ikinci trimestere geçince gerçekten ağrılar bitti ama şu an 29 haftalık oldum aynı ağrıları tekrar hissetmeye başladım. Ara ara geliyor ve yaklaşık 5 dk kadar sürüyor sonra geçiyor. Ayakta veya dinlendirken herhangi bir zamanda geliyor neden olduğunu anlayamadım