zynpknt Dün crp biraz yüksek çıktığı için antibiyotik başladık 22.haftadayız normalde her gün hissediyordum dün geceden beri hissetmiyorum bir şey olmaz dimi ya var mı bu haftalarda antibiyotik kullanan
myangelson zynpknt çok antibiyotik kullandım bir sıkıntı olmaz zaten doktorlar bize gore antibiyotikler veriyorlar. Hareket konusu da 28 haftaya kadar çok normal bazen hareket oluyor bazen olmuyor korkma 🌸
zynpknt myangelson ya normalde hep yattığım için artık her gün hissediyordum da korktum inşallah iyidir 🥹
myangelson zynpknt iyidir merak etme soluna yat tatlı birşeyler ye hareket eder genelde iyi oluyor o şekilde 😊