20 haftalik hamileyim ve diyet yaparak 90 kiloya düştüm ama sadece 1,62 boyundayim ve doktorum büyuk ihtimalle sezaryen olaçagımı söyledi bu yuzden zayiflamak istiyorum, artık zayıflamak imkanım var mı? bundan sonra kaç kilo verebilirim? gercekten sezaryen yapmak zorunda mıyım?