Birbenbirbebek 2li tarama testi rutin kontrol hepsine gittim ve her şey yolundaydı çok şükür 22nci haftamda detaylı ya gittim ve bebeğimin beyninde ki sıvının sınırın üstünde olduğunu öğrendim ve üzerine 3 ayrı doktor gezdim amniyosentez yaptırdım şuan sonuç bekliyorum 5 ayda hiç bir şey yaşamamışken 1 günde 10 yaş yaşlandım.. kesinlikle gitmelisiniz bence bebeğin her geçen haftasında yeni şeyler yeni gelişme veya gerileme oluyor Allahım işinizi kolaylaştırsın da götürecek birileri çıksın karşınıza ama aksatmayın gidin derim ve lütfen perinatologa gidin radyologların kadın doğum doktorlarından bir farkı yok tabi ki kontrol edebilirler yorum yapabilirler ama bi perinatologla bir tutulamaz.