Kizlar ilk bebegimde uyku tulumu kullandim, simdide oyle yapacağım fakat mart bebegi olacagi icin kararsız kaldım tog kac alsam tog 1 , 20-24derece yaziyor ,acaba cok mu ince olur bebek üşür mü diye düşünüyorum.
Elimde 6-18ay var bir tane tog 2.5 o bile ince geliyor bana :D . Önümüz yaz tog 1 alip kullanmak ,tog 2.5 a göre daha mi mantıklı. Ne diyorsunuz??