afyonguzeli İki isim arasında kaldım Mira ismi her zaman kulağıma hoş gelse de TDK da tahta lata Arapça da tartışma anlamına geliyor diye vazgeçtim Mihra iyiliksever hoşgörülü anlam demek ama o da kaba gibi geliyor sizce
Kbradll Bende asel mira koyacaktım daha sonra biraz kaba geldi dilime bende elif mihra koyacağım bence mihra daha kibar oluyor ya