Kızlar merhaba çocuk istemi için hayıt otunu çok duydum ve bugun adetimin 2.günü başlamaya karar verdim.Bazılarıda adet bitince başlanması lazım demiş.1 bardak suyu kaynattım içine 1 tatlı kaşığı hayıt otu attım ve 5 dk bekledim.Doğru kullanımı bu şekildemi acaba.Ama içtikden sonra boğazımda değişik bir yanma gibi bir duygu oluştu acı olduğu için olmuş olabilir mi🥰