1daltun Ağlayarak girdim gülerek çıktım ,dışarıdan duyduğun hikayeleri kesinlikle unut beni en çok korkutan buydu .Spinal veya epidural de seni hiç korkutmasın ne derlerse uyum sağla damar yolu kadar bile acıtmıyor. Ben epidural oldum çok rahattım.Ameliyat esnasında tek hissettiğin şey bebiş çıkarkenki baskı hissiydi başka hiç bişey yok çok rahat geçti ve kendime kızdım korktuğum bu muydu diye 🤭Ameliyat sonrası ağrılı geçiyor biraz ama inan bebeği gördüğün an hiç birisi gözüne gelmiyor.Ameliyat sonrası için sana önerim granül kahve iç ,kayısı hoşafı yapmışlardı hem süt için hemde tuvalete çıkmak için iyi geliyor.Emzirme yastığı almıştım çok işime yaradı çünkü daha uyuşukken getiriyorlar bebeği emmesi için yastık çok işimi gördü hem hastanede hem sonrasında 🫠Aklıma başka gelmedi merak ettiğin ne varsa sor cevaplarım seve seve