seydabal_60 çok geçmiş olsun. Benim de önce yerleşme kanaması, haftalar sonra da gece yarısı çok yoğun kanamam oldu. Hastaneye yatışım yapıldı ve sonrasında tekrarlayan bi iki kanamamda olunca aylarca yatmak durumunda kaldım. Genel itibariyle baya hareketsiz bi gebelik sürecim olduğunu söyleyebilirim. Bugün 37+1 deyim. Benim de rahimde, bebekte hiç bi sorun yoktu. Zaten doktorlarda bu kanamaların neden olduğunu bilemediklerini, bazı gebeliklerin bu şekilde kanamalı geçtiğini söylediler. Buarada bi kaç farklı hastane ve bi kaç farklı doktor kontrolünde ilerledik. Özel hastanede profesör takipliyim. Perinatolog a da ara ara göründüm. Diyeceğim o ki bazen gerçekten sebebi olmayabiliyor. İstirahat halinde olmaya çalışın ve mutlaka kanamalar sonrası doktorunuza gidip görünün