Kızlar, 62 kg ile hamile kaldım. Suan 8. Haftadayız o kadar yeni ki ve tartıda 66 kg cıkıyorum bu normal mi? Vücudum inanılmaz şiş bunun normal bir kilo oldugunu düşünmüyorum. Ödem olabilir
mi? Her hafta 1 kg alıyor gibi görünüyor. Sinirim asırı bozuldu