yuzirneym dün gördüğüm bir postta cinsiyeti doktor erkek demiş ama anne adayımız ve anne adiyimizin çevresi bebeği hep kız hissediyormuş ve bir cinsiyet tahmininde bulunan arkadaştan ricada bulunmuş cinsiyeti nedir diye 😁 yıllarca okumuş cinsiyeti erkek demiş doktoru yalanci cikarip , bebeğinde kız olduğunu söylemiş kesesine göre hanımefendi . Ben merak ediyorum bu kadınlar neden doktora gidiyor bu sacmaliklara inaniyorda