Merhaba kızlar. Adetim birkaç gün gecikti. Dün erken gebelik testi yaptım çizginin teki silik çıktı. Eşim hemen doktora götürdü beni. Beta HCG değerim 102,14 çıktı. Gece nöbetteki doktor 50nin üzerindeyse gebelik vardır demişti. Sabahki doktora gösterdik daha çok erken net bir şey diyemem dedi. Sizce ümitlenmeli miyim