Daha önce gittiğim bi özel hastanede doktor numarasını vermişti takibimi onda yaptırmak istersen diye son çare ona yazdım ve bu şekilde maalesef yardımcı olamam yazmış çok üzüldüm gerçekten ağlıyorum deminden beri para bu kadarmı değerli oldu bizim dünyamızda çok yazık bazıları doktor olabiliyor ama insani duyguları yok yazık gerçekten 😢