Nuranca benim ilk gebeligimde 30. Haftada olmuştu. Sancım olmustu bir gece haftanede yatirmislardi bebek icin ciğer geliştirici iğne falan yaptılar. Doktorum 35 e kadar WC hariç kesinlikle kalmicaksin yatcaksin dedi. Bende 35 e kadar yatmistim sonra normal hayatıma geri döndüm 2 hafta sonrasında doğum yaptım zaten. Ama ekstra bişey yapmadım