ardenmom Rumuz36 benim oğlum da öyleydi kafası büyüktü iki hafta. Hiçbir sorunu yok çok şükür. Sorun olsa doktor söyler zaten merak etmeyin
myangelson Rumuz36 ölçümlerde bizim de 2 hafta kadar ileride gözüküyor perinatoloji takipliyim doktorlar hiç birşey söylemedi herşey yolunda diyorlar. Bir sorun olsaydı söylerdi doktorlar
Nehir3434 Rumuz36 eltimin oğlununda öyleydi doktor demiski çok zeki olur bu çocuk görün bakın demiş vallahide bikere bile sınava çalışmazdi hep taktir alırdı okulda ailede varsa genetik oluyor bizim sülale hep öyle babam kardeşlerim hatta eltimde bizden olduğu için onunda öyle oldu
Sevgiiss Rumuz36 benim oğluma hep öyle dediler normal çıktı 😄 2 yaşında şu an hatta bu yüzden sezaryen yaptılar beni
Tosca Benimki de kafa kilo boy hep ilerde. Ben de merak etmiştm de doktorum sen uzunsun eşin uzun normal endişelenecek bişey yok dedi. Genetik oluyomuş yani. Ama kanaldan geçmesi zor dedi sezaryen olcak o yüzden.
ardenmom Rumuz36 yani görsel olarak normal gözüküyordu. 33 cmdi baş çevresi doğduğunda. Belki ultrasoundda daha büyük gözükmüştür. Ben de eşim de iri insanlarız doktor genetik olduğunu söylemişti.
myangelson Rumuz36 bilemiyorum benim önceki doğum sezaryen oldugu için bu da sezaryen olacak. Ama tahminen kafası büyük olduğu için etkileyebilir tabi
Sevgiiss Rumuz36 evet normaldi , doğum şeyini hatırlasam söylerdim sallıyorum tamamen 30 ile 40 cm arası doğuyorsa kafası bebeklerin benim oğlumun 38 cmdi
Linatkgl Rumuz36 banada 15 gün önden gidiyor kafası demişti bende sorun varmı demişti hayır aman aman koca bşr kafası var diye düşünme dedi doktorum
meryemtekin Rumuz36 pazartesi doğuma giriyorum mecburi sezeryan olacak kafatası 2 hafta öndeydi ve kanala girmedi size söylerim en çok kafasını merak ediyorum 😂