Larraa bende de açlıklar hep yüksek 24 saatlik olan açlıkları düzenlemediği için bu iki insülini birlikte kullanmaya başladım. Eğer bu insülin işe yaramazsa doktor benim dediğime geçer ve senin için de daha rahat olur. Anca bu insülinlerle şekerim dengelenebiliyor. Sabah 48 akşam 34 doz vuruyorum. İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza zaten sayılı günler bunlar 🙂🌸 24 saatlik olanı kullandığımda sabah açlık şekerim yine hep 130 140larda çıkıyordu ama bu verdikleri ile sabah açlık şekerim 80 90 çıkıyor