BeyzaTnc1905 Kızlar Salı günü doğum yaptım dışarıdan 2-3 dikişim var ama aşırı acıyor, doktorumun verdiği ilaçları kullanıyorum ama ekstra bir önerisi olan varsa fikirlere açığım. Oturup kalkamaz oldum bilgisi olan paylaşsın lütfen 🥹
Mrvsmt2502 BeyzaTnc1905 soğuk su ile taharetlenmeyin ve peçete ile silerek değilde böyle pıt pıt yaprak iyice kurutun kuru olması çabuk iyileşmesini sağlıyor nemli kalırsa geç iyileşiyor
Begleyna BeyzaTnc1905 ben doğum yapalı 19 gün oldu hala dikişlerim düşmedi. İlk 1 hafta acısı gerçekten çok fazlaydı. Banada doktorum batikon, antibiyotik birde fitil verdi. Ağrı olduğunda fitili yapabilirsin demişti gerçekten ağrısını azaltıyor üstelik büyük tuvaletind rahat çıkmanı sağlıyor. Her tuvalete gittiğimde değilde günde 2 3 kere sabah akşam ve öğlen fırsat bulursam batikon sürüp Saç kurutma makinesiyle kurutuyorum. Bakalım ne zaman düşecek😑
ikibebeliannis BeyzaTnc1905 iki dikişli doğum yapmış biri olarak Her wc gittiğinde pedini değiştir ılık su ile yıkan çiş bile yapsan ve yıkandıktan sonra nazikçe kurula kuru olduğundan emin ol Ben böyle yapmıştım 3-4 güne iyileşmiştim Yarım saate hi gitsem de pedimi degiştirdim
iremd-1798 BeyzaTnc1905 bende ilk hafta batikon sür dediler bende yakarsa diye sürmedim salak gibi sonradan sürmeye başladım sürekli kuru tutup pedimi sürekli değiştiriyordum. Ben bir şey daha yaptım ada çayı. Ada çayını yapıp ped şişeye koyuyordum onunla taretleniyordum sıcak olmayacak ılık olacak o da çok iyi geliyor isterseniz deneyebilirsiniz ☺️ bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah
BeyzaTnc1905 Mrvsmt2502 tam olarak öyle yapıyorum hatta peçete değil bebek için aldığım temizleme pamuklarını kullanıyorum fakat ped kullandığım için orası tam anlamıyla kuru kalamıyor ki
Mrvsmt2502 BeyzaTnc1905 sık sık değiştirin her seferinde kurulayın yapabildiğiniz kadsr artık . Bana esktra ilaç verilmedi brn batikon sürdürüyordum eşime dikişim çoktu
BeyzaTnc1905 Mrvsmt2502 ben de kullanıyorum onu benim dikişler çok arkada değil kendim uygulayabiliyorum ama canım gerçekten çok yanmaya başladı o yüzden ne yapabilirim bilemedim
BeyzaTnc1905 Begleyna batikonu sürüp sonra kuru temizleme pamuğu ile alıyordum ben de ama bu da güzel bir fikirmiş ben de böyle yapayım
Uykusuzan @“BeyzaTnc1905” doktor sarı su gibi ilaç vermişti her girdiğimde onu kullanıyordum kuru tutmaya çalış krem vermisti her gün kullandım marketlerde satılan oturma simidiyle oturdum sandalyeye falan
BeyzaTnc1905 Uykusuzan sarı suyu teharet suyu olarak kullanıyorum fito krem kullanıyorum bir de oturma simidi kullanıyorum ben de dediğiniz gibi