Diloo54 Kızlar dün gece 2:30 da 40. Haftada elendim bebeğim yanımda şuan kendime geleyim evimize gidelim anlatıcam inşallah🌸💙
yeni_anne2 Diloo54 hadııı gözün aydın olsun inşallah Rabbım saglıkla büyütmeyi nasıp etsin inşallah 😊🌸🤲
Diloo54 Kızlar çok sağolun akşam 6 da gidip gece 2:30 da kendi sancımla 10 cm açıklıkla doğurdum çok şükür❤️🙏🏻 suyum geldi 1 cm acıklıkla gittim 10 cm olana kadar sancı cektim ve doğurdum şükür❤️ darısı sizlere inşallah🥰
Buzmavise Diloo54 gözün aydın Allah’ım sağlıklı sıhhatli analı babalı büyütmeyi nasip eylesin ve darısı da bizi doğurmayı bekleyenlere inşallah 🥰
Esra1999 Diloo54 maşallah Allah bağışlasın. Ne güzel doğurmuşsun peki herhangi bir egzersiz falan yaptınız mı 40. Haftam strese girdim iyice
secretgarden07 Diloo54 inşaAllah ama kilo fazla diye de sezeryana alıcak beni. Gelse de doğursam hemen😞