Betul_ksa42 2 gündür bebek içimde titriyo gibi hissediyorum kızlar ama saniyelik sonra geçiyor böyle yaşayan anneler var mı
Aslaninannesi_ Kordonla oynadığında oluyor doktorum söylemişti deprem oluyor sanıyorum gece yine oldu 😀
Betul_ksa42 Aslaninannesi_ ilk kez duydum ve 2. Gebelik ilk kez hissediyorum korktum ay farklı geliyor 😂
Aslaninannesi_ Betul_ksa42 evet bildiğin 2 3 sanşye sürüyor titreşim oluyor ben hala alışamadım deprem oldu sanıyorum 😀
Betul_ksa42 Aslaninannesi_ evet ya ama değişik biseymis 😂😂😂 sağolsun bu bebeler herşeyi yasatiyor bize