Merhaba ben 4 haftalık hamileyim beta hcg 344 çıktı 2 gündür kanamam var dün sabah afedersiniz tuvaletimi yaparken sıvı şeklinde bi kaç damla geldi daha sonra peçete sildiğimde hep pihti şeklinde geliyor doktor henüz keseyi goremedi ama keseye benzer bişey oluşuyor demişti acaba düşük olabilirmi yada yerleşme kanaması olabilirmi