Gamze_03_04
Benim ikinci hamileliğim ilk oğlumda hiç bir belirti olmadı adet olacağım gün içime doğdu ve test yaptım direk çift çizgi çıktı. Bu minnoş da ise hastalığıma bir hafta kala kahverengi lekem oldu zaten istediğimiz için biliyordum hamile olduğumu çünkü normalde adet olacağım gün şaşmaz ama ağrıları, belirtileri aynı ilk günlerde sonra baktım yine çift çizgi 19 haftalık olduk her insanda farklı semptomlar gözleniyor