elifefe34 Kızlar 33. Haftalık hamileyim son bir aydır sağ elim uyuşuyor parmaklarım hissetmiyorum sadece geceleri oluyor acaba hamilelikten kaynaklı mı yaşayan var mı
Hilalyrdkl elifefe34 bende oluyor yatarken akşamları hatta şiş olduğunu da farkediyorum . Elini yatakta sarkık bırakma bir de üstüne falan yatmamaya çalış o uyuşan kolunun . Büyükmihtimal hamilelikten oluyor . Vücutta bir çok değişim var
bboran elifefe34 karpal tünel sendromu diyorlar bende aynısını yaşıyorum malesef doğumdan sonra ödem azalınca gececegını söyledi doktorum
twn_babymom elifefe34 evet bende yaşıyorum akşam geç saatte meyve tüketme demişti doktorum işe yarıyor
Zeyzeykr Benimde sol kolum ve ellerim uyuşuyo sağ tarafıma yattığım zaman oluyo..bende bu hafta 33 haftalık olucam beden oluyo anlamıyorum.
elifefe34 Hilalyrdkl evet en ufak birşeyde bile hemen kötüye yoruyo insan bebeğime bısey olucak endişesine giriyor
elifefe34 twn_babymom evet yediklerimizden de kaynaklı olabilir bende yatmadan önce illaki bişeyler yiyorum acıkıyorum etkiliyordur illaki