Sevgiiss Selam kızlar bu ay ovülasyon takibi yapan var mı bende başlayacağım dün adetim bitti . Beraber bakalım 😍
sevgibeybi Sevgiiss iki aydır yapıyorum. Bu ay 3. Denemem ovülasyonda. Sabahları arı sütü yutuyorum 😢 glutensiz besleniyorum. Belimde yakı var😂😂 tüm tuşlara basıyorum. Rabbim sağlıkla nasip etsin hepimize 🥰🥰
Nazli59 Ben yapıyorum takip canım 2 aydır. Dün de pik gördüm inşallah sen de bu ay görür güzel haberler verirsin
sevgibeybi Sevgiiss beli ısıtmak için yumurtlama günlerinde yapıştırıyolarmış burda okudum valla ben de bilmiyordum 😂😂
sevgibeybi Sevgiiss bir umut işte😇 belki hiçbir şey yapmadığım ay pozitifi görücem belli olmaz. Ama yan etkisi olmayan bir şey olduğu için bişey kaybetmeyeceğimi düşünüyorum🤭😂 yoksa kürlere filan karşıyım 😊
sevgibeybi Nursotu arı sütü yumurtayı sağlıklı büyütüyormuş. Diyetisyenim tavsiye etti. Üreme sağlığı üzerine çalışıyor. O konuda güvenim tam😁
sevgibeybi Nursotu eğriçayır markası. Aç karna bir çay kaşığı dilimin altında eritiyorum. Tadı berbat burnumu tıkıyorum😂😂 tavsiye değildir filan demeli miyim bilmiyorum 😄😄