1prens1prenses_ Protein kacakligi çıktı Sancım çıktı Ağrım var 1mm açıklık ve incelme varmış Ağrım geçsin diye hap verdikee oda tansiyon düşüklüğü oldu 70 kadar düştü Ve ciğer geliştirici iğne yaptılar Kızlar dua edin lütfen
Kubrabsyg 1prens1prenses_ çok geçmiş olsun bebeğin kilosu vs nedir? Bende 32+6 erken doğum riski var ister istemez bu bebekler bu haftalarda doğarsa küvexe girer.. stres yapmamaya çalış. Kasma kendini. Umarım 1 2 hafta durdurabilirler
Nehir3434 1prens1prenses_ çok geçmiş olsun canım rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah yavrunu protein kaçağı belirtisi varmiydi nasıl anladin
busenaz68 Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah dualarım sizinle inşallah sorunsuz bir şekilde iyileşme gözlenir ❤️ Bir de Aksaraylı mısınız? Hangi doktorda takiplisiniz? 🥹
1prens1prenses_ busenaz68 Ahmet İlker hoca Ama şuan acildeyim Meryem bekmezci nöbetçiymis çok sevdim o doktoruda ebeleride baya ilgililer özel de gibi
1prens1prenses_ Kubrabsyg 32+5 haftalık hamileyim 1900 Hasta oldum ben ishal kusma Zaten protein kacakligi da var Bebek beslenememis yorulmuş 5 günde 2 Gr almış makinaya göre değişirse hiç almamış
busenaz68 1prens1prenses_ anladimm ben hiç devlete randevu sıra bulamıyorum ya hep özelde mecbur doktorları da bilmiyorum o yüzden danışmak istedim❤️
1prens1prenses_ busenaz68 15 günde sıra tarihinize Göre örnek bugün 11 ayın 15 gün sonra salı günü saat 9.50 sabah 10.00 arası açıklıyor O zaman al Ahmet İlker hoca Meryem bekmezci Öneririm nazlı hoca çok ılımlı gelemedi bana Diğerlerinde hiç gitmedim Meryem hocada acilde tanıdım beğendim ve de öneriyolar duydum kaç kez Ebeleri de çok iyi Anlayışlı
1prens1prenses_ Kubrabsyg yatisim devam ediyor yarına kadar eğer durmazsa sancım ağrım Açılmam doğum dedi doktor
Namesiz6 Geçmiş olsun canım.Allah şifa versin bebişide senide korusun inşallah. Seni ve bebeği serumla mı besliyorlar?