Hanımlar sezryan olcam orda hangi doktor tecrübelerinizi nelerdi
meyro-2021 hiç yokmu kızlar
Üste kalsın
?
meyro-2021 merhabalar ben de Elbistan devlette doğum yapacağım sizin doktorunuz kim
Dfnsyn merhaba Ali konu doktorum memnun um sıcak kanlı biri taviyse ederim
meyro-2021 ilk doğumunuz mu sizin
Dfnsyn hsyır 2 ci dogumum sezryan olcam ben