Yildizs1907 Glsmzkn benimde geceden beri karnım ağrıyor 39 haftalgm böyle WC ihtiyacın var gibi gidiyorum bir şey yok adet olucaksunda olamıyorsun ağrısına da benziyor anlamadım 😩
Sedanurylmz Glsmzkn Glsmzkn yani ben ilk dogumdan da tecrubem oldugundan ayirt edebildim dogum sancisi olmadigini ama sizin icin bisey desem yanlis olur biraz uzanip dinlenin gececek gibi degilse bi gidin isterseniz bebek hareketleri nasil bu arada