Merhaba bat 12 Ocak dün gece peçeteye az denebilecek pembe kan geldi sonra hasta olucam sanıp ped taktım sürekli kontrol ettim sadece peçeteye silince gelen kahverengiye dönüştü şu an da az az geliyor nerdeyse tüm gece kontrol ettim uyanınca yine baktım çok az kahverenfi geliyor minik minik başına gelen var mı test yapmadım bugün yapmak istiyorum günüm geçerse yaparım diyordum günümde yarın yerleşme kanaması ise adete 1-2 gün kala olabilir mi?