Frdglp esila00999 bende Atakent hastanesi emel küçüğe gidiyorum başından beri,son haftalarimdayim artık çok memnunum😊
kardelenimm esila00999 atakent hastanesi sedat beye gittim henüz sürecin başındayım iyi bir doktora benziyor ilgili
Payiz esila00999 Ercan beye gidiyorum, başta biraz mesafeli görmüştüm ama devamlı gidince gayet ilgili olduğunu gördüm.
dindik Merhaba ben de Naile hanıma gidiyorum. Naile hanımdan memnunum ama Uzmanlar şimdiki Özel Yalova Hastanesinin kötü namından dolayı çok tereddütlüyüm :/