46Gamze46 Kudenova Merhaba canım ben çok memnunum illaki jel olması önemli deyil ben kantoran yağını surup cihazla bakıyorum 145 140 arası atiyor çok şükür
ginalinetti Mavili7 ben de kalp atışımı karnımda duyuyorum o kadar hızlı çarpıyor ki.. 16+6 oldum bugün. Doktor kontrolümde sormuştum bu durumu ve ne zaman hissedeceğimi. Daha ilk gebeliğim olduğu için 20. Haftadan itibaren hissetmeye başlarsın endişelenme dedi. O yüzden heyecanla gün sayıyorum ben de :)
ikibebeliannis Mavili7 ilk gebelikse normal canım 🌸22 haftalarda bile anca hissedersin Üçüncü gebeliğim 18 haftada net tekmesini hissetmiştim
Yagmurr_krblt Mavili7 18 haftalık hamileyim ultrason da çok hareketli bir bebek ama hissetmiyorum aynı şekilde kalp veya damar atar gibi hissediyorum gece yattığım da doktorum ilk hamileliğin çok normal 22 haftaya kadar yolu var dedi.
mesrat7615 Mavili7 18+5 te eşimle tekmelerini hissettik gündüz uyuyor geceleri hareketli hatta sabah iki gündür kıpırtılarıyla uyanıyorum yakında hissedersiniz , ilk başta dediğiniz gibi hissediyordum bende sonra ilk tekmeyi yiyince düzene giriyor 😀😀😀😀
Ftmnnr Sedset 31. Haftamdayım hareket ederken bazen acıtıyor ama sonrasında hiç hareket etmediği zamanlar geliyo aklıma diyorum şüpheye gireceğime vur çocuğum 🤣
Sedset Ftmnnr yüzde yüz katılıyorum 😂 çokta güzel bir duygu ben cinsiyetini öğrenmektense bu hissi daha çok merak ediyordum
Nur_Erdugan53 Mavili7 net olarak Hatta ilk tekmesi desem daha iyi olur 19 + 5 günlükken hissettim şu anda 21+ bir günlük çok şükür net hissediyorum🥰💙
Celiko Mavili7 ilk hissettiğinde sanki göbeğini biri gıdıklar gibi olur önce anlayamazsın noluyor diye 25 lere doğru falan anlarsın bebek olduğunu tekmelerini gerinişlerini karnının bi köşesine toplanıp göbeğini falan yamultur ahh hamileliğin en sevdiğim zamanları işte 🥰🥰🥰🥰