Kızlar 20 haftalık hamileyim,ilk olacak ama bir türlü hamileliğimin sevincini yaşayamıyorum,tadına varamıyorum sürekli her şeyi sırtlanmak zorunda kalıyorum,kimse anlayış göstermiyor,herkes bir şey bekliyor delirmek üzereyim. Acaba çok mu abartıyorum bilmiyorum.Böyle hisseden var mı aranızda?