Ozzgeonurr07 Pilatesannesi35 ayy bende 14 e düştüm artık sabırsızlanıyorum. Çatı muayenem var bugün sonuca göre normal doğum netleşecek. Onun dışında bu hafta daha sakin geçti benim için. Sizin nasıl geçiyor son günler
Pilatesannesi35 Ozzgeonurr07 Ozzgeonurr07 benimde çatı muayenesi Salı günü bebiş biraz fazla kilo aldığı için sezeryan olabilir dedi doktor ama normal doğum istiyorum
Aylin-48 Benimde 20 gün nasipse bacaklarım kasılıyo belim ağrıyo.. Allahım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Pilatesannesi35 Aylin-48 amin inşallah Allah kolaylık versin benimde bacak ağrım oluyor pilates öneririm ağrılarınız için
FNK Blueeberryy 2 gün var aramızda beybi benim de son 4 bakalım ne olacak benim bebişin kilosu almış başını gitmiş sezeryana dönebilir pazartesi belli olacak 🫠🫠
Ozzgeonurr07 Pilatesannesi35 umarım her şey gönlünüzce olur daha önce çatı muayenesi olmadıysanız da sakın gerilmeyin korkulacak hiçbir şeyi yok. 3-5 saniye sürüyor zaten
Blueeberryy FNK ayy benimkide 3,5 u gecmis ama hic sezaryen de demiyo doktor anlamadim 😂 haber verirsin bende sali gitcem tam 40 oluyo 🥰
Pilatesannesi35 FNK ahhh bende ilkini normal yaptım ondan sezeryan istemiyorum ama doktor 4 olursa sezeryan olur dedi
FNK Blueeberryy ya benimki bu hafta yarım kilo birden almış o yüzden şaşırdım vajinal olsun diye bekledim ama Allahtan hayırlısı artık ya bu güne kadar bekledik bu saatten sonra sağlıkla gelsinler yeter 🥰sen de haber ver bakalım ne dicek kaç olmuş 🫠🫠🫠
Blueeberryy FNK masallah🥰 4 e kadar normal yapiyolar sanirim benimki bayadir 4 kilo olur bu diyodu hatta😂
FNK Pilatesannesi35 Artık napalım biz elimizden geleni yaptık bundan sonra gerçekten hayırlısı sağlıkla gelsinler yeter 🥰🥰