Seah yok bos gebelik degildi 9 haftaya gircektik bnm zaten cok kanamam vardi kahve kahve geliyordu bi anda kirmizia döndü gece gittikki kalbi durmus bnde kurtaj olmadim eve geldm yarin sabah kendi doktoruma gideym die gecesindede karnima kraplar girdi parca gelmeye basladi dusuk yapmissm ama parca kalmis icimde vakumla kurtaj oldm genetik test yaptirmistm pihtilasma cikti bu gebeligimi ogrenir ogrenmez hemen igneye basladim