Hilalgl 15 haftalık hamileyim gece saat 11den sonra mide ağrım ve bulantım oluyor gündüz iyiyim ama gece başlıyor böyle olan var mı aramızda 13.haftadan beri böyle
DogaMom Hilalgl beslenmeyle alakalı olabilir. Yediklerime dikkat etmediğimde benim de gece bulantım oluyor.
Hilalgl Gunduzanne doktora söyledim bu haftadan sonra geçer dedi ama gündüz bulantı olmayıp sadece gece başlıyo ilaç kullanacak kadar yoğun değil ama ağrı uyutmuyor
cerengeredeli Bende çoğu bulantilarimi hep gece yaşadım, halsiz düşüyordum gündüz de devam ediyordu. Çok şükür şimdi ilaç kullanıyorum