Gokce35- o zaman çok sıkıntılı bir durum değil demek ki. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah az kalmış 🌸 dışarıdan göründüğünden daha zor bir hastalık şeker ama gebeliğe kadar bu kadar zorluğunu hissetmiyordum sürekli endişe halinde olmak falan zormus gerçekten. 15 yıldır insülin kullanıyorum. Tek avantajı alışkınım o yüzden bir şeyler yiyip içmemek çok zorlamiyor. Sadece dengesizlik olunca bebegim için endise ediyorum. Ama yine de buna şükür. Her şey Allahtan.